Selidba u centru grada


Jedna od, da tako kažemo otežavajućih okolnosti kada su u pitanju selidbe u gradovima i to naročito onim većim, jeste kada se prostor iz koga se selite, odnosno onaj u koji se selite, nalazi u užem gradskom jezgru, to jest u centru grada. U tim situacijama je potrebno pažljivo planiranje, uzevši u obzir da se mora najpre odabrati adekvatno prevozno sredstvo, odnosno kombi ili kamion, te da se moraju obezbediti sve potrebne dozvole.

Radi se, zapravo o tome da je, kao što svi znamo centar grada vrlo poseban kada je saobraćaj u pitanju, te da u mnogim centralnim gradskim ulicama u Beogradu ili Novo Sadu, na primer nije dozvoljeno korišćenje motornih vozila, osim u posebnim slučajevima, to jest samo u onim situacijama kada vlasnik vozila dobije dozvolu od nadležnih gradskih organa za njegovo korišćenje u centru grada. Upravo to i jeste najvažnija stvar o kojoj svako ko se seli iz ili u centar grada mora da vodi računa.

Image title


Dakle, najvažnije je da Vi, kao klijent izvadite potrebnu dozvolu da kamion ili kombi određene agencije za selidbe može da se uparkira ispred Vašeg ulaza, kako bi mogao da izvrši prenos svih potrebnih stavri sa jednog mesta na drugo. Ali, ako ste pomislili da je dovoljno samo to da učinite, možda ćemo Vas malo razočarati, jer postoji još niz drugih sitnica o kojima morate da vodite računa ukoliko je potrebno da se izvrši selidba u centru grada. Pod tim prvenstveno mislimo na činjenicu da je za izradu i dobijanje ovakve dozvole najčešće potrebno 5 do 6 radnih dana, a uzevši u obzir da se u radne dane ubrajaju oni od ponedeljka do petka, ponekad može da se dogodi i da prođe cela sedmica dok ne dobijete potrebnu dokumentaciju. U slučaju da uz to naglasite da želite da Vam dozvolu pošalju na određenu adresu, računajte da treba da protekne barem još 2 do 3 radna dana. Svi ovi detalji mogu značajno da utiču na povećanje stresa, koji selidba svakako nosi sa sobom, te je iz tog razloga vrlo važno da se dobro organizujete kako biste izbegli nepotrebno nerviranje.

A kada već dobijete potrebnu dozvolu, posebno vodite računa i da čitav proces usaglasite sa odabranom agencijom za selidbe, kako ne biste došli u situaciju da dobijete dozvolu, a da ne možete da pronađete službu koja će da izvrši selidbu. U principu, svaka agencija za selidbe koja se profesionalno i kvalitetno bavi ovim poslom će izaći u susret Vašim željama, te Vam zakazati termin, koji po potrebi može i da se pomeri, budući da to ne zavisi od Vas, već od službe koja je zadužena za izdavanje potrebne dokumentacije. Zato je neophodno da onoj agenciji koju želite da angažujete jasno navedete sve detalje, jer će oni na najbolji mogući način ispuniti Vaše zahteve, te Vam omogućiti da dobijete maksimalno kvalitetnu uslugu u zadatom roku.

Image title


Ne zaboravite i da prilikom kontakta sa željenog agencijom uspostavite dogovor u vezi sa besplatnom procenom, kako biste znali i za koje vozilo ćete tražiti dozvolu, odnosno da li za kamion ili kombi, ali i koliko će sve to da Vas košta.

Takođe, ukoliko imate bilo kakvih nedoumica u vezi sa procesom pribavljanja dozvole, ne oklevajte da nam se obratite, jer ćemo Vam pomoći u najvećoj mogućoj meri, budući da imamo sasvim dovoljno iskustva u obavljanju ovakvih poslova!